Pagina's

maandag 11 maart 2013

Urban decay - Naked 2 palette

Hey lovelies,

Een tijdje geleden besloot ik dat ik een nieuw oogschaduw palette verdiende zo na de toetsweek. En quess what? Sinds kort ben ik helemaal gek op het Urban decay naked 2 palette, het is een palette met allemaal mooie aardekleuren voor iedere dag. Zelf vind ik het doosje echt een heel groot pluspunt, het oogt heel luxe maar simpel en past dus perfect bij het product!






Sowieso ben ik dol op Urban decay (oa. tekoop bij sephora) de palettes zijn over het algemeen super goed gepigmenteerd, en het geeft net even dat dagelijkse beetje extra. De palettes van Urban decay zijn er in allerlei kleuren en vormen. Ik wil binnenkort ook het naked 1 palette halen, maar hij is hier -too bad- steeds uitverkocht boohoo. :|
(hier een paar swatches van m'n favo kleuren, ik vond het niet nodig om ze allemaal te swatchen omdat er al zoveel over te vinden is)

Wat vinden jullie van de palettes van Urban decay?

Liefs,

Juliet

2 opmerkingen:

  1. oeh mooi! Ik wil hem zelf ook gaan kopen, er zitten zulke mooie kleurtjes bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...