Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

Bed hair updo. (om beschadiging van je haar te voorkomen)

Hi my beautiful friends

Het is een beetje onduidelijk, maar ik laat in deze video een van de belangrijkste dingen zien wat mij heeft geholpen om mijn haar te laten  groeien, namelijk: de manier waarop ik mijn haar doe voordat ik ga slapen. Hoe minder je haar beschadigt, hoe minder er afslijt, hoe minder er af moet tijdens een knipbeurt.

Ik was altijd een beetje sceptisch, maar het heeft bij mij in ieder geval geholpen! Als jullie meer haar groei tips willen hebben, let me know!


1 opmerking:

  1. Handig filmpje! Mijn haar is al best lang, maar ik wil graag heel lang haar! Ik heb al best veel tips opgezocht,maar ik zou graag meer tips willen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...