Pagina's

zondag 17 maart 2013

MAC sheen suprime lipstick

Hi my beautiful friends,

Vandaag een stukje over mijn favoriete lipstick allertijden, ik heb hem nu al 2x opnieuw gekocht.. Maar ik was de laatste tijd even vergeten hoe fijn hij okalweer was!

Het is een hele fijne lipstick, met de zachte glans van een lipglass. Wat ik persoonlijk zo fijn vind is dat hij super draagbaar is maar toch net even dat extraatje geeft. Dit was mijn allereerste mac lipstick, ik wou iets waarmee ik een beetje op safe kon spelen maar ik had nooit gedacht dat het vandaag de dag nogsteeds een favoriet zou zijn!

Ik heb hem in de kleur: Ultlra Darling, een hele mooie roze/rode warme kleur






De verpakking vind ik ook echt super mooi, hij glimt en is niet zoals de andere mac lipsticks (die ik ookal mooi vind) Het is eenvoudig maar toch ziet het er luxe uit.

Een ander pluspunt is dat hij lang blijft zitten, ik hoef hem op een normale dag misschien maar 2x aan te brengen als het niet minder is.


Een nadeel kan de prijs zijn, hij kost 18 euro. Dit is misschien wel veel maar je doet er heel lang mee doordat hij super veel pigment afgeeft in een keer. Dit zeggen misschien wel meer mensen, maar ik zie mac producten echt als een cadeautje aan mezelf, ik ben er ook altijd heel zuinig mee. 



Hier heb ik hem op, je ziet hem niet zo duidelijk.. Van mezelf heb ik hele bleke lippen, als je al van jezelf hele roze lippen hebt dan denk ik niet dat hij heel veel voor je doet qua kleur, wel qua glans.

Dit is dus mijn favo lipstick, wat is jouw favoriet?

Liefs,

Juliet





3 opmerkingen:

  1. Ik heb nog nooit een lipstick van Mac gehaald, maar je maakt me wel nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er fijn uit, ik heb om eerlijk te zijn nog nooit een lipstick van mac geprobeerd, maar hij klinkt heel fijn! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij klinkt heel fijn! Momenteel is mijn favo de chubby stick van Clinique. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...