Pagina's

vrijdag 22 maart 2013

First impression: Sephora outrageous volume mascara

Hey sunshines,

Ik wil heeeeeeeeel graag iets met jullie delen, zoals jullie misschien al in mijn shoplog hebben gezien heeft de Sephora in de V&D Amstelveen nu flinke afprijzingen: Alle sephora makeup voor 5 euro, en foundations zijn 7,50. En op alle andere make-up is de tweede voor de halve prijs, en geuren hebben 21% korting.



Ten eerste was ik heel blij verrast, ik kocht deze mascara omdat ik de verpakking zo leuk vond (yeah.. stupid, I know!) Maar toen ik hem opende viel het borsteltje me heel erg op!



Zoals je kan zien is hij best groot, en de haartjes scheiden mijn wimpers heel fijn. De bovenste borstel is van de Sephora mascara, en de onderste is van de mascara die ik normaal gesproken gebruik: Maxfactor masterpiece max mascara. Zoals je kan zien is de borstel van Sephora een stuk groter en breder, wat de mascara heel fijn aanbrengt.


Welke producten van sephora raad jij aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...