Pagina's

donderdag 28 maart 2013

Sephora nagel stickers! Mijn ervaring.

Hey allemaal,

Het is even een tijdje geleden, en ik hoop dat jullie het me vergeven. Ik heb voor jullie nagelstickers getest, en vandaag vertel ik iets over de nagelstickers van Sephora.

Dit was de eerste keer dat ik nagelstickers gebruikte, en ik vind het een hele leuke maar vooral snelle manier om je nagels iets extra's te geven.





Ik had ze in het zwart met een gouden crackle effect. Het aanbrengen ging heel gemakkelijk, ze paste precies op mijn nagels. In het begin zitten ze nog een klein beetje los, maar na een paar uur als ze zijn ''opgedroogd'' zitten ze muurvast! 


Dit was het resultaat, het enige nadeel vond ik dat ze vrij snel lelijk werden. Dus ik heb ze 1 dag opgehad. Ik zou ze dus niet zelf kopen omdat ik 10 euro voor nagelstickers die 1 dag mooi blijven zitten best een boel geld vind, maar gelukkig heb ik nog een boel andere voor jullie getest!

Wat zijn jouw ervaringen met nagel stickers?

Liefs.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...