Pagina's

dinsdag 12 maart 2013

Do you speak love??

De zon komt weer een beetje voorzichtig door, en ik kan alleen nog maar hopen dat het zo snel mogelijk zomer wordt, wat is er nou fijner dan wakker worden met zonnestralen op je gezicht? (oke, misschien kijk ik teveel fims..)

Persoonlijk hou ik er ook van om m'n nagels in leuke kleurtjes te lakken zodra het een beetje warmer wordt.. (Oke, oke.. normaal ook. Maar als de zon doorkomt krijg ik helemaal kriebels!) Vandaar dat ik jullie vandaag mijn favoriete budget lakjes laat zien. Want budget is altijd fijn! Dus kijk snel mee.

Even ter informatie: ik heb de lakjes niet voor jullie geswatcht omdat mijn nagels er op het moment horrible uitzien door de gel nagels waar ik nu sinds kort mee gestopt ben.




1. catrice gold leaf topcoat limited edition, leuk glitterlakje. Dekt prima, niks op aan te merken.

2. catrice 540 Am I blue or green. Oke dit is echt een fijn lakje, mààr je moet hem zeker 3x aanbrengen voordat hij volledig dekt. Dit vind ik wel een nadeel, maar het kleurtje is verder wel heel fris. Ook leuk in combinatie met een glitter topcoat (1)

3. Essence 113 do you speak love? Dit is mijn lievelings nagellakje for sure! Overdag staat hij heel lievelijk, maar 's Avonds staat hij weer heel chicque. Een absolute aanrader die dekt in een laagje.

4.Hema metallic 11. Dit is een heel fijn lakje. Sowieso ben ik een groot fan van de metallic lakjes van de Hema, ze dekken perfect en ze hebben een beetje een stoer effect. En last but not least, natuurlijk ook heeel budgetproof.

5. Catrice 010 dance like a prima ballerina. Dit lakje draag ik denk ik het meest, samen met de andere lakjes uit de catrice ultimate nudes collectie, omdat ik geen nagellak mag dragen op mijn werk en dit niet opvalt maar er toch verzorgd uit ziet. Absolute aanrader.



Wat zijn jullie favoriete lakjes? 

Liefs.



3 opmerkingen:

  1. Love the colors! :)

    Http://seekvintage.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb twee favoriete lakjes, waarvan m'n absolute nummer één ook do you speak love is, van essence, wat een toeval :) Ik draag hem bijna dagelijks! M'n tweede favoriet is jammer genoeg niet meer verkrijgbaar, essence heeft hem uit de collectie gehaald (en ironisch genoeg noemt hij irreplaceable). Hele leuke blog, ik volg je vanaf nu :)

    Liefs, Liese
    catsanddresses.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, die was hier laatst in de opruimingbak haha!
      Super toevallig inderdaad. Ik volg je terug

      Liefs

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...