Pagina's

maandag 18 maart 2013

HEMA sensitive skin night cream.

Hey girls,

Ik wil even wat met jullie delen. Ik ben 2 weken geleden van nachtcrème geswitcht en hij bevalt me zo goed dat ik besloot er een stukje over te schrijven aangezien hij budgetproof is en misschien een uitkomst is voor een boel meiden.

Het begon ongeveer zo: een tijdje geleden raakte mijn nachtcrème op en ik stelde het steeds uit om een nieuwe te halen, tot ik op een avond bij de HEMA was en besloot gewoon een keertje een van hun crèmes te proberen, de overige producten van HEMA bevielen mij al.. Dus waarom niet? :)








Maar potver, ik ben hier zo blij mee! Hij is wat dikker en op de een of andere manier deed hij me meteen denken aan een dikke mousse, eerst wist ik niet zo goed wat ik hiervan moest denken omdat al mijn voorgaande nachtcrèmes  wat wateriger waren, maar hij smeert prima uit, en herstelt mijn huid perfect.
Ik heb hem in de variant voor de gevoelige huid omdat mijn huid altijd iets prikkelbaarder is in de winter, maar hij is er ook voor de normale huid.




Wat een pluspunt is voor mij is dat hij ongeparfumeerd en vrij van conserveringsmiddelen wat belangrijk is voor mij omdat dat dingen zijn die mijn huid superrr erg uitdrogen.

Deze nachtcreme kost 5,95 en is tekoop bij alle hema vestigingen.

Liefs, Juliet

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...