Pagina's

maandag 1 april 2013

Wat vind ik van: Hema nagel lakjes?


Hey lovelies,

Een paar jaar geleden was ik totaaaal niet te spreken over de nagel lakjes van de HEMA, nu een tijdje verder hoor ik hierover van alle kanten positief geluid.

Het is dan ook bekend dat HEMA grote verbeteringen doorvoert op het gebied van Make-up, fashion & beauty, dus ik besloot weer eens zo'n lakje te testen.




Wat ik jammer vind aan de lakjes is dat ze geen naam hebben maar een nummer, zo heeft het lakje wat ik voor jullie heb getest het nummer: 835, wat eigenlijk een hele mooie blauwe/paarsige kleur is. Ik vind dit jammer, ik ben zelf persoonlijk een sucker voor lievelijke verpakkingen of leuke namen van producten, ik denk dat hier nog veel te halen valt voor HEMA. wel ben ik tevreden over het flesje en het kwastje.

Nu het product zelf: Ik ben tevreden over de dekking, al heb ik wel 2 laagjes gebruikt omdat dit net even iets mooier is. Dit vind ik dan ook niet meer dan normaal voor een budget proof product. Het product droogt snel, en al helemaal met een ''quick dry'' topcoat er overheen.

het spijt me zeer, ik kreeg het niet voor elkaar om goede foto's te maken aangezien mijn camera er nog steeds niet is (boohoo)

Ik heb hem aangebracht op dinsdag, en pas op donderdag heb ik hem eraf gehaald. Niet omdat hij lelijk werd, in tegendeel! Hij was nog net zo mooi als op dag 1 dus dat is een duidelijke plus!

Hema heeft onlangs 60 nieuwe kleurtjes uitgebracht, en dan van deze kwaliteit voor een prijsje van 2,50 vind ik niet mis! Ik ga er zeker nog een paar halen.

Wat vinden jullie van de HEMA lakjes, en hebben jullie nog aanraders?

Liefs.


2 opmerkingen:

  1. Het is een erg mooi kleurtje, als het straks weer mooier weer word ga ik zeker een paar leuke lente kleurtjes aanschaffen! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kleurtje, ik vind ook de kwaliteit van de hema make-up steeds beter worden, echt leuk om te zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...