Pagina's

donderdag 4 april 2013

Langer haar talk tip #2

Hi sweethearts,

Zoals jullie misschien wel weten door mijn filmpje waar ik liet zien hoe je het best je haar kan doen als je gaat slapen (klik) is mijn haar het afgelopen jaar een heel stuk gegroeid. En natuurlijk, het is normaal dat je haar gedurende jaar groeit. MAAR, hoe mijn haar normaal gemiddeld 5 centimeter per jaar groeide, groeide het afgelopen tijd echt een heel stuk! Ik kan wel een aantal redenen bedenken waardoor dit is gebeurt aangezien ik een aantal dingen echt anders heb gedaan.


Deze wil ik dan ook met jullie delen! Ik doe dit in stukjes, omdat het anders een super lang verhaal wordt en ik denk dat ik niemand daar gelukkig mee maak.

Ten eerste ben ik in september begonnen met ècht 2 liter water per dag te drinken, je haar bestaat grotendeels uit water dus het spreekt voor zich dat het altijd helpt wanneer je water drinkt (let op: drink liever niet meer dan 2 liter water per dag, dit kan averechts werken op het lichaam, maar daar wil ik nu niet te veel op ingaan)

Dit kan erg lastig zijn, want let's be honest.. Na een paar glazen was ik meestal de tel kwijt of vond het te veel moeite om bij te houden. Tot het moment dat ik een goede tip kreeg van een vriend dronk ik dus heel slecht, dus ik wil jullie deze tip ook doorgeven: Koop een literfles. Ja, een literfles.. Je leest het goed. Spa heeft sinds kort literflessen, en deze vul ik dus 2x per dag zodat ik precìes weet hoeveel ik nog moet drinken, en al heb gedronken. In het begon vonden mensen het raar dat ik een literfles meesleepte, maar voor mij werkt het perfect dus lekker belangrijk!




3 opmerkingen:

  1. Je schrijft heel leuk, ik ga je blog volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook lang haar! haha ik ga je tips zeker volgen :) leuk!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tips! Mijn haar moet ook groeien, maar ik knip de puntjes gewoon zelf, mijn kapster vertrouw ik niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...