Pagina's

vrijdag 5 april 2013

My instagram week #1

I said once :''you better be prepared for a whole bunch of random stuff''

Dus ik show jullie vandaag mijn instagram week, dit omdat instagram mijn favoriete app is voor de iPhone, dus laten we snel verder gaan.

Dit is een plaatje dat Lauren Conrad een tijdje geleden postte op Instagram, dit is nu op dit moment mijn achtergrond van mijn telefoon.  Love it.

Jawel, jawel.. IK HEB EEN COCA COLA TAS GEWONNEN WHIEEEEE.



2e paasdag, lekker wandelen in het bos met m'n familie en m'n superwarme nieuwe trui!


Oh, ik hou super veel van de sandwitches van mama! Hier kan je me echt voor wakker maken midden in de nacht!


MAC aankoopjes, dit voelt altijd echt als een cadeautje aan mezelf. Er hangt een prijskaartje aan, maar ik ben altijd onwijs blij en zuinig met deze producten.

Go out for a walk! Sinds ik mijn nieuwe hardloop spullen heb vind ik het echt super leuk om te doen! Well, super leuk.. naaah, maar ik vind het heerlijk als ik met een voldaan gevoel lekker op de bank kan ploffen.

Gebruiken jullie ook instagram, en wat delen jullie zoal?
Mijn instagram gebruikersnaam is Julietmccoy.

Liefs, Juliet


1 opmerking:

  1. Leuke foto's, gaaf dat je de coca cola marc jacobs tas hebt gewonnen! x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...