Pagina's

zondag 7 april 2013

Urban Decay : Naked flushed review & foto's

Hey bombshell,

Urban Decay is een van mijn favoriete merken, dat weet je denk ik nu wel want een tijdje geleden reviewde ik al eerder het Naked 2 oogschaduw palette, en er zal ook nog een vervolg komen met het Naked 1 palette. Maar genoeg hierover, vandaag ga ik het Urban Decay ''Naked flushed'' palette reviewen.


Het Naked Flushed palette, is geen palette met oogschaduws zoals jullie misschien wel gewend zijn van Urban Decay. Het is een palette met

bronzer (beschreven als : a sheer medium bronze satin) Een bronzer met een oranje, bruine ondertoon, en is erg natuurlijk op de huid, het lijkt (behalve de schaduwen) alsof je niks op je gezicht hebt, dit was tenminste op mijn huid zo, ik denk dat je deze alleen zultl zien op een lichte huid.


highlighter (beschreven als: a soft pink champagne shimmer)


blush (beschreven als a dusty rose satin with a hint of shimmer) Een medium/dark rosy pink met een beetje een koraal teint. Ik ben altijd een beetje kritisch op het gebied van blushes, omdat ik die van MAC zo ongelofelijk geweldig vind. 





Ik vind Flushed een fijn palette en ik vind het idee leuk: Een palette met 3 producten die voor elke huid geschikt zijn. De kleurtjes zijn mooi, ze zijn mat met een lichte shimmer, maar ze geven enorm veel product af als je er met je kwast overheen gaat, wat het een tikkeltje lastig maakt om het mee te werken aangezien de vakjes zo vlak naast elkaar liggen. Dit is geen probleem als je al wat langere tijd verschillende blushes gebruikt, maar als je net een beetje begint kan dit heel moeilijk zijn om mooi en egaal aan te brengen.



Wat wel een pluspunt is voor mij, is dat het super makkelijk is om mee te nemen op reis of noem maar op. In plaats van 3 grote losse producten heb je 1 compacte verpakking met 3 producten erin.

Een ander pluspunt is defenitely de verpakking! Wauw! Wat ik altijd een plus vind is dat er een spiegel in zit, èn een magneet sluiting. De kleuren vind ik ook mooi gekozen. Ik denk dat ik hem wel opnieuw zou kopen.



De prijs van deze blush,highlighter&bronzer combinatie is 34 euro en te koop bij Sephora.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...