Pagina's

zaterdag 6 april 2013

Fave youtube music maart 2013

Hi guys

Ik ben zo'n meisje dat niet zonder muziek kan, en ik denk dat veel van jullie ook niet zonder muziek kunnen. Het is een cheer up als je je een beetje sad voelt, maar het maakt je nog vrolijker als je al heel vrolijk bent (get wat i mean?) Dus het lijkt me leuk om per maand, achteraf te laten zien wat m'n favo muziek was de afgelopen maand. Ik weet dat smaken ontzettend verschillen, maar het is zo grappig om na een tijdje terug te zien wat je tòen leuk vond!

aller eerst, mijn aller favoriet op dit moment is ''Wake up as your friend'' van afrojack & chris brown ->> klik

De laatste tijd luister ik ongelovelijk veel naar covers, dit is echt een aanrader ''Savannah outen
->>  klik


Me annnnnnddddd my bad decisionsss, heerlijk nummer. Ik ben echt een sucker voor dit soort liedjes. ->> klik

Bruno mars, is afentoe ook wel eens heerlijk om naar te luisteren. Dan is dit echt m'n favoriet
->> klik

Tot slot, een beetje wat meer tempo nummer van Rihanna&Chris Brown. ->> klik


Welke nummers hebben jullie de afgelopen maand grijs gedraaid? En hebben jullie er ook altijd last van dat als je een tijdje hetzelfde liedje luistert dat je het dan niet meer kan horen?
Ik in ieder geval wel!

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...